UKK

Ne usein kysytyt kysymykset.

Mikä missä milloin?

PK-yrittäjä PK-seudulta etsii asiakkaita tositarkoituksella. Varasto ja työpaja Tuusulassa Hyrylän alueella. Sähkö- ja automaatioalan opiskelija, teknisen myynnin ammattilainen ja myös tietotekniikka-alan pitkäaikainen harrastaja ja palveluntarjoaja.

Suhteesi Shellyihin?

Teen tiivistä yhteistyötä valmistajan suorien yhteyshenkilöiden kautta ja osallistun myös suomenkielisen tuen antamiseen ja kehittämiseen yli kauppiasrajojen. Kilpailijat vasta pyrkivät siihen, mitä olen jo myyjänä.

Myyn myös omaa tariffiohjauspalvelua pörssisähkön ja kulutusvaikutuksen tarpeisiin (Nord Pool Spot Day-ahead Suomi) ja joitakin laitekokonaisuuksia valmiiksi kasattuna.

Tuotteiden hintataso?

On kohdillaan tai hieman matala. Muista Shelly-myyjistä poiketen olen keskittynyt hieman pienempään hyllyvalikoimaan ja parempaan palveluun. Yksikään kiinteään asennukseen tuleva laite ei lähde varastoltani koekäyttämättä ja päivittämättä uusimpaan laiteohjelmistoon. Siten niillä on myös normaalia parempi laadunvalvonta, eikä ole riskiä saada käsiinsä maanantaikappale ja joutua maksamaan asentajalle turhasta käynnistä. Tästä työstä ja laatutakeesta saattaa tulla euro tai pari lisää hintaa tuotteeseen. Toisinaan myyn jopa halvemmalla alennustuotteita kuin ne myyjät, joilla ei ole vastaavaa palvelua ja laadun varmistusta ennen tuotteen lähettämistä asiakkaille.

Tuote näyttäisi olevan loppu. Saako sitä vielä? Mikä on toimitusaika?

Kaikkia verkkokaupassani näkyviä ja tilattavissa olevia tuotteita saadaan lisää. Suurinta osaa tuotteista saan samana tai seuraavana arkipäivänä lisää kiireisimpiin tilauksiin. Normaali tilauksesta toimitukseen aika on noin 2-3 arkipäivää. Pikatoimitus (lisämaksulla) 1-3 päivää myös suurelle osalle varastosta väliaikaisesti loppuneita tuotteita. Pikatoimitus onnistuu myös viikonloppu- tai iltanoutona, kun tarvaraa hyllyssä/saatu lisää.

Saako kauttasi myös muita Shellyjä ja asennukseen tarvikkeita?

Tottakai. Pyrin pitämään varastossa paitsi niitä parempia Shellyjä, myös pientä valikoimaa asennuksen aputuotteita. Esimerkiksi kontaktoreita ja häiriönpoiston komponentteja, Wago-liittimiä, yms.

Jos tarvitset jotain valikoiman ulkopuolelta, ota yhteyttä ja kerro tarpeestasi.

%d bloggaajaa tykkää tästä: