Keitä olemme (yrityksen tiedot)
Nurkan takaa on toiminimen KaiKen Takaa (3125587-4 kotipaikka Vantaa) verkkokauppa ja aputoiminimi. Yrittäjä Teemu Räikkönen, palkattuna työvoimana varastolla tuntitöissä molemmat tyttäret.
Sijaintina Tuusula, tarkemmin Hyrylä. Ihan Keravan ja Vantaan rajamailla, hyvien kulkuyhteyksien päässä kaikkialta PK-seudulta.
Olemme mm. yksi Shelly Groupin ja ainoa Utilitech & SMLIGHT maahantuoja/kumppaniyritys. Muita suoria kumppanuuksia ovat esimerkiksi Ruuvi.
Maksaminen ja maksutavat
Verot
Verkkokaupassa esitettävät hinnat ovat arvonlisäverollisia (alv 25,5%)
Maksupalvelutarjoajat
Kaikki yleisimmät Suomessa käytetyt maksutavat käytettävissäsi Paytrail kautta.
Ensisijaisena maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Tilausvahvistus toimitetaan maksun jälkeen asiakastilillesi ja/tai sähköpostitse automaattisesti. Tarkista roskapostikansio, jos ei vaikuta tulevan ja ota tarvittaessa yhteyttä. Tilauksen käsittelyn edetessä saatetaan lähettää vielä lisävahvistuksia automaattisesti tai tapauskohtaisia lisäkysymyksiä sähköpostitse.
Laskukopio ALV-erittelyineen tulee sähköpostina tilausvahvistuksen yhteydessä tai tuotteen toimituksen yhteydessä. Jos kuittina toimiva laskukopio puuttuu tai on hävinnyt, voidaan uusi tulostaa pyynnöstä PDF-muodossa sähköpostitse.
Tuotetiedot
Tuotetiedot pyritään luomaan siten, että niissä on korjattu mahdolliset valmistajan ilmoittamat virheet ja ne täsmäisivät mahdollisimman hyvin tuotteisiin. Ensisijaisesti tuotetiedoista vastaa kuitenkin valmistaja, jos ne ovat suora kopio tai suomeksi käännetty kopio valmistajan teksteistä. Jälleen kerran, jos olet epävarma, ota yhteyttä!
Jos tuotteella on ilmoitettu paino- ja muita mittatietoja erikseen verkkokaupan tiedoissa, ne ovat rahditustietoja eli pakkauksen mittoja/painoa tai suuntaa antava tieto siitä millaiseen pakettiin tuotteet mahtuvat. Tuotetekstien osuudessa on mainittu mahdolliset valmistajan ilmoittamat ominaisuudet itse tuotteelle.
Toimitustavat ja -kulut
Tavanomaisesti lähetetään koko lähetys kerralla. Jos toivot toimitettavan heti kaikki saatavilla olevat ja jälkitoimituksena mahdolliset puutteet myöhemmin, jätäthän siitä viestiä tilauksen yhteydessä.
Toimitukset lähtevät pääsääntöisesti 1-3 arkipäivän sisällä tilauksesta Postin tai Matkahuollon kyytiin. Nouto onnistuu usein samanakin päivänä (varmista aikataulu kysymällä, jos on kiire).
Toimituskulut
Yli 100€ tilaukset ilman toimituskuluja!
Nouto tai lisäys aikaisempaan toimitukseen on ilmainen. Jos jokin sivun ohjelman osa väittää muuta, se on bugi. Jos kuitenkin menee pieleen, korjaan tarvittaessa käsin eli et menetä rahojasi sen vuoksi vaan mahdollinen ylimaksu palautetaan.
Emme toimita muihin maihin, poikkeuksena maaliskuun lopusta 2024 alkaen Ruotsi, Saksa ja Tanska. Maksaminen onnistuu yhä vain Paytrailin kautta.
Noudot
Tuotteet voi halutessaan noutaa Tuusulan Hyrylästä varastolta.
Nouto-osoite on Konetie 2 (Hyrylän Talliosake 3). Tarkemmat tiedot tulee keräilyn valmistuttua/vahvistusviestissä.
Automaatiotuotteita on käytössä myös omalla varastolla ja noudot onnistuvat sen avulla tilaus- tai tilaajakohtaista koodia käyttäen 24/7 keräilyn valmistuttua.
Takuu
Normaali valmistajan takuu kattaa materiaali- ja valmistusvirheistä johtuvat ongelmat tuotteissa. Kuten takuut yleensäkin.
Ellei muuta ole erikseen mainittu, tuotteilla on vähintään 1 vuoden (12kk) maahantuojan myöntämä takuu. Siten takuu kattaa kaikki tuotteet valmistajasta riippumatta.
Myyjällä, maahantuojalla tai valmistajalla on ensisijaisesti oikeus korjata vika, mutta tuote voidaan myös harkinnan mukaan vaihtaa suoraan uuteen tai purkaa kauppa.
Shellyn Pro-tuotteiden valmistajan takuu on 1.6.2024 alkaen 5 vuotta. Plus- ja gen3-tuotteiden takuu on 3 vuotta.
Takuukäytäntö: hoidetaan/tarkistetaan ensisijaisesti myyjäyrityksen kautta (ota yhteyttä). Usein vika ei ole sittenkään tuotteessa, vaan asiakas tarvitsee pientä opastusta. Se on ok, tarjoamme mielellämme tarvittavat lisätiedot/opastusta käyttöönottoon. Jos ongelma onkin itse tuotteessa, lähetämme kiinteästi asennettavissa takuuna uuden tilalle ja vanhan palautus onnistuu sähkömiehen käytyä asentamassa uusi paikalleen.
Peruutus- ja palautusehdot
Pyrkimys on huolellisuuteen ja laatuun kaikissa olosuhteissa. Jos kuitenkin on päässyt tapahtumaan virhe, myyjällä on ensisijaisesti oikeus korjata virhe kohtuullisen ajan sisällä.
Etämyynnin rajoitettu peruutusoikeus (14pv) koskee kuluttaja-asiakkaita Suomessa.
Ensin tulee olla yhteydessä myyjään ja sopia kaupan peruuttamisesta. Myyjä voi tarjota harkintansa mukaan ilmaisen palautuksen. Toimitusten sähköisiin palveluihin kuuluu palautussopimus, jolla tuotteet voi palauttaa alkuperäistä lähetyskoodia vastaavalla palautuskoodilla. Postilta löytyy myös yrityksen nimellä palautussopimus.
Palautusoikeus on vapaaehtoinen, eikä Nurkan takaa ostoksille myönnetä automaattisesti muuta palautusoikeutta. Pienyrittäjällä ei ole varaa lähetellä tuotteita huvin vuoksi. Normaalisti asiakas vastaa myyjästä/valmistajasta johtumattoman syyn vuoksi palautuksen kuluista. Palautussopimusta käyttäessä myyjä varaa oikeuden pidättää palautuksen kulut hyvityshinnasta. Asiakas on vastuussa mahdollisesta tavaroiden arvon alentumisesta.
Lähtökohtaisesti peruutusoikeus koskee vain käyttämättömiä uusia tuotteita alkuperäisissä pakkkauksissaan. Kustomoiduilla/asiakaskohtaisilla/tilaustuotteilla ei ole peruutus-/palautusoikeutta ellei siitä ole erikseen ennalta sovittu.
Jos olet epävarma, kysy joka tapauksessa niin katsotaan tilannetta yhdessä… 👍
Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin ehtojen sallima palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista syntyvät ylimääräiset kulut peritään asiakkaalta eli läheskään täyttä hyvitystä maksusta ei ole luvassa. Käy hakemassa ensin paketti, jos se on Postissa/asiamiehellä/automaatissa ja tee sitten palautus, tämä on halvempi tapa. Pakettilähetyksiin kuuluu sähköisissä palveluissa palautussopimus eli palautus pitäisi onnistua sillä suoraan vanhan paketin tiedoista.
Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi tai viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti (esim. sähköposti). Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, asiakkaan tulee tehdä asiasta reklamaatio kuljetusyhtiölle.
Muut ehdot ja toimintaohjeita ostajalle
Myyjä ei ole vastuussa mistään asiakkaan suorittamasta väärinkäytöstä tai virheellisestä käytöstä/väärästä asennustavasta johtuvasta menetyksestä.
Jos asennutat tuotteen ammattilaisella, mahdollinen vioittuminen ym. ovat tämän ammattilaisen vastuulla ja korvausvelvollisuudet sovitaan hänen kanssaan. Asentaja vastaa oman asennustyönsä vastuukysymyksistä. Tämä ei luonnollisestikaan kosketa valmiiksi viallisena toimitettuja takuun alaisia tuotteita, jotka ovat hyvin harvinaisia mutta mahdollisia.
Lue tästä linkistä lisää yleisistä kuluttajan oikeuksista EU:ssa (englanninkielinen esite).
Mahdolliset riita-asiat hoidetaan sovittelumenettelyllä. Ota ensin yhteyttä lomakkeella, sähköpostitse tai muulla kirjallisella mahdolliseksi ilmoitetulla yhteydenottotavalla.
Yritysmyynnin erityisehdot (B2B)
Noudatamme Sähkötarvikekaupan yleisiä toimitusehtoja (STYT 99), ellei erikseen ole muuta sovittu. Poikkeuksina mm. kohta 9 (hinnan ilmoittaminen alvillisena) ja kohta 10 (normaali verkkokaupan käytäntö), sekä muut hybridi-verkkokaupan toimintaan soveltumattomat osuudet (mm. kohdat 16 – 17).
Tekemällämme työllä on 2 vuoden takuu ja tuotteilla valmistajan myöntämä takuu.

Jos jokin seikka jää epäselväksi, kysy ihmeessä sähköpostitse terae@takaa.fi tai WhatsAppilla!
Lakisääteinen tietosuojaseloste (GDPR) löytyy osoitteesta https://verkkokauppa.nurkantakaa.fi/tietosuojaseloste/.